.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيشنهاد تغيير زمان واريز يارانه‌ها به وزارت رفاه

دبير كميسيون هماهنگي روابط بانك‌ها ضمن ارائه برخي توضيحات در خصوص مشكلات روزهاي اخير عابربانك‌ها و وضعيت شتاب از پيشنهادي به وزارت رفاه براي تغيير تاريخ واريز يارانه‏ها خبر داد و از رسانه‌ها خواست تا در انتشار اخبار اين موارد دقت نظر بيشتري داشته باشند.
به گزارش كميسيون هماهنگي روابط بانك‌ها، محمدرضا غفوري با اشاره به اخبار انتشار يافته در برخي رسانه‌ها مبني بر قطع سوئيچ اتصال به شبكه شتاب توسط برخي بانكها همزمان با واريز يارانه نقدي گفت: با توجه به همزماني واريز يارانه نقدي و واريز حقوق ماهانه كاركنان دستگاه‌ها، سازمان‌ها و شركتها، حجم مراجعه هموطنان به دستگاه‌هاي خودپرداز به شكلي قابل ملاحظه افزايش يافت.

دبير كميسيون هماهنگي روابط بانك‌ها افزود: علي‎رغم تمامي تمهيدات انجام گرفته توسط بانك‌ها، افزايش چشمگير تراكنش‌هاي ناشي از برداشت حقوق ماهانه و يارانه نقدي به طور همزمان، شبكه دستگاه‌هاي خودپرداز شبكه بانكي را دچار كندي و قطعي نموده و خدمت رساني به هموطنان را در برخي نقاط دچار مشكل مي‌ كند.

غفوري با اشاره به اينكه بروز اين مشكل از لحاظ فني اجتناب ناپذير بوده و هيچ ربطي به قطع ارتباط بانك با شبكه شتاب ندارد، افزود: هيچ شكايت مستندي در اين خصوص به بانك‌ها واصل نشده است.

دبير كميسيون هماهنگي روابط عمومي بانك‌ها گفت: علي‎رغم افزايش چشمگير مراجعات مردم، خدمت رساني دستگاه هاي خودپرداز طي روزهاي برداشت يارانه نقدي با حداكثر توان ادامه يافته است.

وي با اشاره به اينكه كليه بانكهاي كشور با تشكيل ستادهاي ويژه طرح هدفمندي يارانه‌ها، پشتيباني و تقويت شبكه دستگاه‌هاي خودپرداز در ايام واريز يارانه را به شكل جدي‌تر پيگيري مي‌كنند، يادآور شد: خوشبختانه تمام فروشگاه‌ها و واحدهاي صنفي در اقصي نقاط كشور از خدمات دستگاه‌‌هاي POS شبكه بانكي بهره‏مند هستند.

دبير كميسيون هماهنگي روابط عمومي بانك‌ها افزود: با توجه به توسعه سامانه‌هاي بانكداري اينترنتي، تلفن‎بانك، موبايل‎بانك و . . . توسط بانك‌ها، هموطنان براي دسترسي به مبالغ واريز يارانه نقدي نيازي براي مراجعه به شعب يا دستگاه‌هاي خودپرداز ندارند.

وي با اشاره به پيشنهاد بانك‌ها به وزارت رفاه مبني بر انتقال زمان واريز يارانه‌هاي نقدي به حساب هموطنان از پايان ماه به روزهاي مياني ماه گفت: عملي شدن اين پيشنهاد علاوه بر افزايش رضايت‏مندي مردم، از تحميل هزينه‌هاي غيرضروري به بانك‌ها خودداري مي‌كند.

غفوري خاطرنشان كرد: قطعاً‌ مسئولين وزارت رفاه و شبكه بانكي كشور تمام توان خود را به كار مي‌گيرند تا واريز يارانه‌هاي نقدي به مردم با كمترين مشكل و به بهترين شكل انجام شود.

وي در خاتمه ابراز اميدواري كرد اصحاب رسانه و خبرنگاران سختكوش كشور با بذل توجه و دقت بيشتر، از انتشار اخباري كه باعث سلب اطمينان از دستگاه‌هاي خدمت رسان به مردم مي‌شود خودداري نمايند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.